Diy- handige opbergdozen (Ikea)

Vandaag staat er een DIY blog op de agenda.

 Laatst was ik bij de Ikea en zag deze dozen staan. Zelf dacht ik meteen… Handig! Kan ik eindelijk al die verdwaalde en rondslingerende kapjes en trekhoofddoeken (Amira-model) kwijt. Vaak liggen de kapjes los van de sjaals en Amira’s en kan ik ze in alle haast niet vinden. Zo een doos biedt uitkomst. Je kunt ze uiteraard ook voor allerlei andere voorwerpen gebruiken.  En zeg nou zelf… Zien ze er niet schattig uit? I love pink!

 Op de verpakking staat per stap beschreven hoe je de dozen en deksels in elkaar moet vouwen.  Handigheid vereist, maar als je het eenmaal een keer gedaan hebt dan gaat het steeds sneller. Ik heb er zelf vier gehaald. Twee grote en twee kleinere.  Drie voor mijn hoofddoeken en kapjes en een voor wat overtollige make-up.

De foto’s beschrijven het stapsgewijs.

Diy 2    Diy 3    Diy 4    Diy 5

Zie hier het eindresultaat!

 Diy 6   Diy 7   Diy 9

Laat gerust een berichtje voor ons achter